OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

GOD JUL

Kategori: Sweden

Hallå!

Nu har jag gjort som många, skaffat en blogg!
jag kommer INTE blogga varje dag, tror inte det iaf  ;)
ni som läser kommer att märka att jag är skit dålig på att stava, men det får ni leva med! ;)

idag är det jul, och den är snart över för min del, kusierna, mormor och morfar har varit här på förmiddagen, vi  har ätit gröt, lekt julklappsleken och självklart var det julklappsutdelning!! det bästa!!

jag fick ett par nya HEAD skidor med jon olsson märke, sen så var hannah graf på skiderna!! ;D

sen så fick jag en brödrost, böcker, deo, sängkläder (av mormor) pengar, längskider, skor och lite mer små saker.

nu har vi sett kalle anka, blev inte anna anka tack o lov!!

Snart kommer mormor och morfar tillbaka och då blir det julbord, efter det ska jag ut å tomta ;)

ha en fortsatt bra jul!!

                         

Kommentarer

  • josefine säger:

    vad glaaaad jag blir att du fått längdskidor :D pussssss

    2009-12-24 | 17:15:17
  • tovan säger:

    vi måste ses!!!!!!!

    2009-12-31 | 13:32:59
  • Albin säger:

    jaa, äntligen nån som kommer med lite kommentarer;)

    jaa, det måsta vi verkligen!! vad gör du på måndag??

    2009-12-31 | 23:47:44

Kommentera inlägget här: