OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

LISTA

Kategori: Sweden

iom att jag har blogg så måste jag ju göra en lista!!
ingen blogg utan listor tkr jag ;)



Lovar du att vara ärlig? Jaa ;)
Du heter? Albin Ullmark
Smeknamn? Abbe, äbbie osv
Beroende av? Mig själv ;)
Vad tror folk om dig? Ingen aning, allmänt störd kanske?
Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår, men det är bara av tanter över 50. Men annars brukar det vara mitt engagemang i olika saker samt mitt mod:
Hur imponerar man på dig? Man överträffar mina förväntningar!
står det i ditt senast inkomna SMS? imorgon, lr på måndag!

Sprit, cider, vin eller öl? nykterist
Hur svarar du i mobilen?
Hej, de ä albin
Antal timmar sömn inatt? 10 typ
Brukar du komma i tid?
Alltid ;)
När mår du bra?
I mindre sällskap med folk jag gillar
Vad tycker du om fötter? Bra å ha ;)
Rakar du benen? Nej, men det kan man tro ;)
När brukar du oftast gå och lägga dig?
Mellan 22 och 00
Är du blyg? Oftast inte ;)
Har du spytt offentligt?
Jaa, nästan jämnt på flygplan förr L
Är du bortskämd?
Näe!  Men jaa, enligt en del ;)
Vad längtar du tillbaks till? USA 2008 och i sommras!
Har du bra vänner och äkta vänskap?
Jaa
Hur gammal är du? 16
Tycker du om någon just nu?
Jaa
Vilken tid gick du upp idag? 10,25
Har du sovit i din egna säng inatt?
Jaa
Är det okej att gråta? Jaa
Vad skulle du göra om du vann en miljon? In på ryssland- lr kinafonen ;)

Har du piercing? Nee
Vill du gifta dig?
Jarå
Vill du ha barn: Sen ja.
Är du bra på att laga mat? Jaa, ganska ;)
Är du flygrädd? Nej, inte efter typ 60 flygningar ;)
Vilken är din favoritglass?
Äkta vanilj!!
Tycker du om sushi?
Typ inte ;)
Är du morgon- eller kvällsmänniska?
Kvällsmänniska, verkligen!!
Vilken ögonfärg har du?
Blå, tror jag iaf ;)

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: