OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

NY LÄGENHET!

Kategori: Sweden

Hallå ;)

Nästa fredag ska jag flytta!! :D
jag är jätte taggad, ska flytta från källarvägen 4, lgh 7 till källarvägen 2, lgh 5 ;)
det är en etta och jag ska få bo själv där, skönt och enormt kul!!

igår var jag i stan med mormor och morfar, köpte lite presenter till pappa som fyller år imorgon.
idag var jag oxå i stan, med mamma och pappa, bytte lite julklappar och köpte en nya gardiner och massa små saker oxå till lägenheten  ;) sen så åt vi lunch på jambo, där träffade vi johan och wille, så vi fick lite sällskap av dom ;)
efter att jag kom hem så har jag sovit, det var välbehövligt kan jag lova, norens var här igår och det blev lite sent.

men nu ska jag ta reda på lite tvålkoppar, skohorn, lamper, duschdraperi, skålar osv ;)
sen så kommer zetlins på middag, trevligt;)

Imorgon är det nyår så...
GOTT NYTT ÅR ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: