OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

Tennessee, nashville

Kategori: Sweden

nån som vet vart det ligger, nashville??
inte jag iaf, sen 10 min sen ;)

nashville ligger i delstaten tennessee, ovanför mississippi ;)
och ev. så kommer det bli mitt hem för 10 månader ;D
fick ett brev idag, och nån represant därifrån tyckte att min ansökan var något som skulle passa in hos dom!?!
blev lite yr när det stod att dom trodde att jag skulle passa in där i nashville och att jag skulle gilla det ;) men nashville är ju liksom countryn "hemland" men jag är väll inte så countryig av mig, eller är jag?? ;)

jaja, dom ville iaf lära känna mig bättre och sen så fick vi se hur det blir,
det är ju iaf 30 grader där idag och det är ju bra, men det är mkt mer än vädret som ska passa ;P

kom hem 5 och nu har jag ätit och ska dra på lite motionsgympa ;)
sen blir det hollywoodfruarna ;)  


här ligger det iaf ;) 15 timmar från Miami ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: