OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

a good day ;)

Kategori: Sweden

skrev detta igår, sen så hängde datan sig :( men det var sparat, så det kommer nu ist ;)

idag var jag med tove och håkon, som sagt. de va braa. som alltid!!
vi träffas sjukt sällan, men det är alltid rätt bra OCH KUL ;)

tvingade upp mig själv kl. 8 för att ringa till tandregleringen först, för att få en tid ;)
men när jag kom fram så hade dom möte hela dagen och ingen telefontid så då hade jag klivit upp tidigt i onödan :(  men åt frukost och sen åkte jag och min pt (pappa) till finnica och tränade :P

vid 1 så skulle jag möta upp tove och håkon för en pizza och lite film, men jag som bodde närmast kom bara sisodär 20 sent ;) träffade iaf johanna roman på väggen, energi i den bruden ;) trevligt vare iaf ;);) 

sen så satt vi pizzan och tjattrade om allt möjligt ;) efter det så gick vi hem hitt och kollade på johan falk ;);)
när tovan hade åkt hem så gick jag och håkon ner på skolan och kollade runt lite ;) var sig likt :P

                               ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

nu idag är nog första dagen på länge som det är så här bra väder, så ska nog gå ut en sväng snart ;)
vet ju att det bara är tove och två till som läser min blogg reglerbundet, men gör det så gärna för er ändå ;);)
men det skulle ju vara trevligt med en lite kommentar ändå :P

Kommentarer

  • tovan säger:

    LÄR DIG STAVA HIT OCH INTE HITT

    2010-04-09 | 08:04:13

Kommentera inlägget här: