OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

Oh-rey

Kategori: Sweden

jaa, rubriken säger allt!!!
jag har kommit fram till min andra hem, åkte buss upp och det tog ju bara 5 timmar ;)

Lovet har varit helt okej, lungt och skönt ;)
har kört en hel del bil, gått riktigt bra, kul är det oxå ;)
var till stan igår och förberedde mig införr våren med lite skor, men glömde dom hemma, stor fail där!!
min nya data här oxå kommit, underbart med en skärm som faktiskt fungerar!! ;)

nu ska jag ta och packa upp resten och sen fixa lite pytt i panna till jakten på julia ;)
imorgon blir det skistar och jobbning, skulle hellre ha åkt skidor i solen!! ;)
men men, får jobba och tjäna money money ;) 

9 veckor kvar till sommarlov!!  

Kommentarer

  • Viljarkornelia säger:

    I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care

    2011-10-26 | 12:43:02
    Bloggadress: http://viljarkornelia.blogfuture.com

Kommentera inlägget här: