OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

Alla hjärtans dag ;)

Kategori: Sweden

Glad alla hjärtans dag!!

börjar bli lite dålig på att blogga nu, men ni får vänja er, kommer ingen bättring än ;)

veckan har gått fort och bara 4 dagar kvar nu :(
hade picknic i lgh 12 i fredags, korv och bröd ;) det påminde mig om när jag och ove har hos håkon och grillade korv i 30- minus, detta var mycket skönare men dock inte lika mycket kul ;);)
idag har jag jobbat på skistar, gick bra ;) städade två lägenheter sen slutade, skönt ;)
sen så skadar det ju inte att man får lön imorgon heller, 2500;- rakt in på kontot ;D

igår kväll gjorde jag mina sista timmar på tottebo, men kommer nog att göra några extra timmar på den oxå ;)
missade även melodifestivalen, men kollade på det idag, otroligt vad stor och duktiga glada hudik teatern har blivit!! kung han är toralf ;)
imorgon blir det åre och kök, sen på tisdag blire friluftsdag i åre, ska åka skidor med tilda ;) ¨
nu ska jag ta och göra lite käk, stekt kyckling med potatisklyftor och bea ;) allt förutom bean kommer
från olika lägenheter på skistar ;);) sen ikväll blir det wallader ikväll ;)

säger även grattis till håkon som fyller 17, GRATTIS ;)

Kommentarer

  • tovan säger:

    näääääe vi får köra på lite mer korvgrillning i varmare grader ;)

    2010-02-14 | 18:52:05
  • Albin säger:

    haha, jaa ove, det får vi göra ;)

    2010-02-14 | 19:50:58

Kommentera inlägget här: