OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

att komma i tid är bra, att gå i rätt tid är bättre!!

Kategori: Sweden

har haft ett litet break nu, men är tillbaka nu tror jag ;)
veckorna går fort, känns som om det var igår jag flyttade in, men  det var tre veckor sen, ska hem om två veckor och kanske även helgen därpå, om det blir nå jobb ;)

jobbade på skistar i söndags, lika kul och tråkigt som vanligt, men det gick bra ;)
Åre i måndags, men jag somnade på bussen från järpen och vaknade i duved, men det var bara att bitta i det sura äpplet och ta nästa buss tillbaka ;)
hade kök med tomas, var i varmköket med amandus, julia och emil ;)

sen igår var i duved igen ;) och hade fríluftsdag, åkte snowboard, första gången på två år, men det satt kvar ;)
det var riktigt kul!!! kanske blir nå mer åkning till helgen, hoppas på det!!!

började 11 imorse och hade idrott, var -23 så det var bara jag och hannha som åkte, men det gick bra ;)
sen hade jag matte, blev ovän med felica skulle man kunna säga, men efter att nån sa mungipor så gick det lite bättre ;)  
nu sitter jag här i min nybäddade säng och har diskat, men ska ta och plugga lite och fixsa nå käk ;)
klockan sju blir det Avatar med hannha och julia ;) ocg felicia om hon inte är alltför sur :?

är jättre trött nu och vill ha en ny  dator, börjar trötta på en skärm utan ett hela gångjärn, så efter min lön som kommer den 15;de så blir det förmodligen en ny, mindre, lättare, snabbare dator ;)
men vet inte vilket märke, får ta ett snack med håkon om det där, så det blir rätt!!! ;D
martin fyller även 17 idag och det känns som en evighet till jag blir 17, fyllde ju nyss 16 liksom, och jossan som är 18 - sjuk vad liten man ska vara då :(

25 grader ute nu, kallt!! :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: