OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

2010

Kategori: Sweden

gårdagen började med lite födelsedags firande, pappa fyllde 49 ;)
så han fick lite presenter och frukost på säng.
på eftermiddagen åkte vi till gnarp och pappas tvilingsyster, där det blev "kalas"
där var även maria, alex och farmor, kul å träffa dom ;)

på kvällen var jag hemma, hade bestämt det iom att jag inte kommer att vara hemma nästa nyår!!
så vi åt en fin middag och kollade på "Grevinnan och betjänten" lika bra varje gång, sen så blev det phantomen of the opera, grymt bra den med!

känner att 2010 kommer bli ett grymt bra år!!
ska börja året med att få tandställning, kke inte så jätte kul, men det finns ju en mening med att ha tandställning, iom att mina tänder är allt annat är rak, så blir det nog bra;)
sen så¨ska jah ju flytta till en egen lgh på kv, det ser jag fram emot, kommer få bästa grannar iaf!! ;)

sen så kommer det bli ett år med mkt jobb, först skistar och sen hoppas jag med all min önskan att jag få en lite mer laglig anställning på borka brygga, annars så får det bli surströmming ett år till, men det vill jag ju inte direkt ;)
året kommer att sluta i USA, iom att jag flyttar ditt i augusti till juni, det är nog det jag ser mest fram emot!!

nu ska jag gå till mormor och morfar och fortsätta medskotningen, börjar tröttna på denna snö nu!

ha det bra 2010!!
//Albin

Kommentarer

  • julia säger:

    fan albin! jag kommer sakna dig när du flyttar!!!!

    2010-01-02 | 17:50:19
    Bloggadress: http://erikssonailuj.blogg.se/
  • Albin säger:

    fan alltså, jag kommer sakna er alla oxå!!! men vi har en termin kvar, och den ska bli grymt bra och vi ska bli granar!! ;)

    2010-01-03 | 00:00:39
  • Albin säger:

    det stavar grannar kke ;)

    2010-01-03 | 00:01:14

Kommentera inlägget här: