OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

BÄST!!

Kategori: Sweden

idag har jag vart i disken, sista dagen i servering A, vi hade även ett litet prov imorse, som gick mycket bra ;)
när jag kom hem åt jag lite käk, korv med makaroner ;) smidigt och enkelt, men nu funkar min fläkt och då märker jag inte längre när jag bränner något, men men slutar kke att slå på den, men då kvävs man väll :)

märkte även att mitt test igår inte funkade som det var tänkt, sju stycken besökare idag och ingen tillkänna givande, men jag har starka anningar ;)

efter det drog tilda med mig på en längd tur, men åkte bara 2,5km, hade en anning bakhalt, men imorgon på idrotten ska vi oxå åka lite läng, så kke blir en mil då. men isf måste jag valla om ;)
efter det drog jag på bio, julie och julia, med mary streep, lite anorlunda film, men den var kul, lite för lång bara ;)
när jag kom hem så hade två banditer tagits sig in i min lägenhet och försökt göra maräng, men jag kom på dom och åt upp allt ;);)  riktigt så var det kanske inte ;P
var ganska gott, maräng, glass, chokladsås ;) men det sätter sina spår, magen har uppror nu :(

                          Felicia Maria Antonietta Adobati Solin (ej arbab) och Elin Matilda Wästholt!
                               de e två gryma vänner som man aldrig har tråkigt med, nästan iaf ;);) 
                                    kan verkligen prata om allt med dom, men skrattar mest ;);)


nu ska jag ta och sova, börjar elva imorgon, men kanske kvart över ett om våran nya läraren i idrott inte har kommit ;)
gonatt <3 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: