OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

Hälsocentralen!

Kategori: Sweden

blev ingen bloggning igår, hade inte diekt någon skrivarlust ;)
men hade två lektioner och går, slutade 13.05, sen fick vi reda på att vi skulle ha aulaskrivning i nationella, svenska på torsdag, när jag ska till stan på tandläkaren, så har två timmar på mig så det går nog bra ;)

idag har var det varit lungt, slutade 14.15, gick till hc och skulle göra en hälsokontroll för resan, hade en blankett med mig som de skulle fylla i, var allt mellan himell och jord som de skulle veta, kolla reflexsen i foten med en hammare, och sen så var det hundra tals frågor. sen så skulle jag ta blodprov, det var en sur tant som tyckte det var onödigt att de skulle veta vilken blodgrupp jag hade och att jag inte viste det själv, som om att jag vet vilken blodgrupp jag har!!

ska dit tre gånger till och ta vaccin mot hebatit a och b (tror det var det) och sen var det nå mer, med konstigt namn.

imorgon blir det alvin och gänget, och förhoppningsvis 1mil längd med tilda!!
nu ska jag plugga samhälls ekonomi och sen ska jag, misan och julia äta tacos och kolla lite film osv.

nedräkning!
28 - Tandställning nere 
68 - Påsklov
146 - Sommarlov
221 - U.S.A

Kommentarer


Kommentera inlägget här: