OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

listadags ;)

Kategori: Sweden

Stava ditt namn utan några A:n
lbin

Är du singel?
Japp

Vad är ditt favorit nummer?
4 tror jag.

Favorit färg/färger?
röd & svart

Hatade färg/färger
Gult är fult

Vad lyssnar du på?
Datorn som tänker

Är du nöjd med ditt liv just nu?
Jaa!!

Vad är ditt favoritämne i skolan?
Typ tyska, det är kul, lr INTE!!
Matte och samhälle ;)

Och ditt värsta ämne?
TYSKA

Vart önskar du att du var nu?
där jag är nu lr i åre.

Vad borde du göra just nu?
fortsätta med min packlista.

Är du kär i någon?
Nej

Kan du blåsa bubblor?
Nej

Kan du nå dina fötter med raka ben?
Nej

Kan du vifta på öronen?
Haha, jag tycker att jag kan. Fast jag gör som tjorven i saltkråkan

Kan du skruva på tungan?
kanske de kanske

Har du någonsin velat bli läkare?
Njaa

Vill du bli brandman?
Nepp

Vad drack du senast?
Sodastream

Vad tittade du senast på tv och med vem?
sound of music med mamma

Vem pratade du senast i telen med?
mormor ;)

Vem ringde dig senast?
Skistar

Har du några tatueringar?
Nepp

Har du rakt elr lockigt hår?
LOCKIGT!! :D

Är du glad?
Om jag hade haft kul hade jag nog varit glad!

Är du piercad någonstans?
Nepp ;)

Vad har du för planer för ikväll?
tv och glögg med mamma och pappa

Hatar du folk som ljuger?
Dom är bara dryga!

varit utomlands?
Jaa, 30 ggr typ ;)

Föredrar du blonda killar eller brunhåriga?
Spelar ingen roll

Vad vill du bli när du blir stor?
turistledare, terminalkoordinator, arrangör och privat rådgivare

Har du någonsin kysst 2 personer samma kväll?
Tror inte de!

Har du någonsin varit helt förkrossad?
Det har jag säkert!

Hur är det mellan dig och dina föräldrar?
Bra, väldigt bra just nu faktist ;)

Tycker du om ditt liv?
Jaa!!

Vilket balsam tycker du luktar godast?
john frieda collection

Vad är din favorit rätt ?
Typ plankstek, tacos och mammas kycklig ;)

Vad är din favorit film?
Bröllopsplaneraren och nån annan bra film ;)

Förlåter du eller glömmer du?
Det beror på

Har du mest tjejvänner eller killvänner?
Tjejvänner, men huvudsaken är att man har vänner!

Har du någonsin masserat någon?
Haha jaa.

Vad är du rädd för?
att man ska skadas ;)

Önskar du att du var en kändis?
Njaa, det verkar jobbigt.


Hård eller mjuk smörgås?
Mjuuk

Silver elr guld?
Silver, men i tävlingar vill jag ha guld! Hehe.

Vilken ögon färg har du?
hehe, vet inte ;)

Kommentarer

  • Elin L säger:

    haha, förstår att älskar tyska äbbie ;)

    2010-01-03 | 23:34:47
    Bloggadress: http://eliinlindqvist.blogg.se/
  • Unni säger:

    Abbe,du har ju förfan piercing i pungen?? svara ärligt på testen!

    2010-01-04 | 14:38:19
    Bloggadress: http://tonithefish.blogg.se/
  • Albin säger:

    haha, jaa ;)jag Lucy var ju vänner ;)



    men unni, det var ju våran hemlighet ;)

    2010-01-04 | 18:25:20

Kommentera inlägget här: