OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

Rubrik:

Kategori: Sweden

helgen har gått fort som bara den, praktiken i fredags gick galant, riktigt roligt var det ;)
förutom att jag missade bussen på vägen hem, men jag gick in på holiday och väntade, då kom tomas så åkte hem med han och matilda & sofi ;)

på lördagen sov jag nog till ett/två tror jag, men skönt och välbehövligt framförallt!!
städade hela lägenheten och började läsa mia thörblom`s självbiografi, grymt bra bok!!!
På kvällen kollade vi på ghost ship, bra men dåligt slut, hoppas på en två;a av den filmen ;)

klev upp sju på söndagen och åkte till husfrukontoret, när jag kom dit så sa de att jag hade blivit förflyttad.
fick vara på brunkulla som stugvärd ;D;D
det var lite personal så jag fick hoppa upp lite, men till helgen är det nog tbx till samma arbetsuppgifter ;) 

på kvällen var det bio, göta kanal 3, bättre än jag trode faktist ;)

har även fått lön, lika kul varje gång att få lite extra i kassan ;)

nu ikväll har jag och matilda åkt längdskider, åkte 5km och jag ramlade faktist bara två gånger.
matilda var grymt duktig, åkte ifrån en hela tiden typ, men kul var det ;) 

nu ska jag sova, typ första gånger jag lägger mig innan tio  tror jag, men ska bli skönt ;)
god natt ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: