OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

säsongsstart; AndraAvenyn!

Kategori: Sweden

tänkte som vanligt blogga om min dag, lite skönt att skriva av sig ;)

sovmorgon till elva, då skulle vi ha idrott men det kom ingen lärare, han hade slutat och skulle börja jobba med os 2014, så vi fick lunch och sen hade vi bara matte och engelska, skönt att slippa matte b ett tag till ;)

sen så fick jag även veta att jag hade fått mvg i estetisk verksamhet, vilket gjorde min dag mycket bättre!!!
tog bussen hem och satt mig här, började blogga men sen så hängde data sig, så allt försvann :(

gjorde lite mat, fiskpinnar med spenat och potatis, gott ;);)
sen så skulle jag fortsätta läsa thörnblom`s självbiografi, men jag somnade ;)
sov till åtta och kollade på roomservice, värmde även jordgubbar och blåbär med glass, GOTT!!!

nu har jag även kollat på AndraAvenyn, har längtat till det länge, men blev besviken, det var skitdåligt avsnitt!

fick även reda på att de som ska arrnagera kronprinsessans  bröllop ska komma upp till åre och ha en föreläsning om arrangemang för oss, vilket ska bli jätte intressant känner jag!! ;)

min tandställning har gått sönder, igen :( var kke inte så bra att äta en morot och ferrari bilar ;)men men, ringde hudik och frågade om jag kunde åka in till ö-sund och fixsa det, men då blev jag inte populär, kostade pengar för hudik`s tandreglering då, men jag sa att jag hade ont och då fick jag åka dit, ska dit nästa torsdag och lagga det.
sen ska jag hem den 20 feb, och sätta tandställning nere, ångrar att jag inte lätt dem göra det när jag satt uppe!

imorgon blir det endast två lektioner och sen förhoppnings lite längd med tilda ;)
nu ska jag kolla på "so you think you can dance" med snygga Cat Deeley som programledare, sen sova ;)

kommer även en liten lista sen tror jag, om jag inte somnar  ;)

Kommentarer

  • tovan säger:

    2010-01-20 | 22:41:11
  • tovan säger:

    spenat är bäst. SÅ BÄST

    2010-01-20 | 22:42:43

Kommentera inlägget här: