OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

TANDSTÄLLNING ;)

Kategori: Sweden

Jaa, rubriken säger allt! jag har fått tandställning och ett kilo värk :(

åkte in till stan imorse och köpte de sista prylarna till min nya lägenhet ;)
sen så blev det den sista måltiden på banken, blec hot chili med mamma ;)

efter det så gick jag till tandregleringen och var där i 1,30 h. 
de  förklarade allt mellan himmel och jord, om borstningen och hur lång tid de ska ta osv ;)

sen så borstade de tänderna så de blev typ vit, sen så började de sätta på den och spände, men det gjorde inte så ont som jag hade trott, bra bra ;)

nu har jag ätit middag, dvs fil, har värk nu och det gör ont när man biter ;(
snart kommer elin tror jag och hämtar min snowboard som hon har köpt ;)

//Albin

ps. jag hade 31 läsare igår!!! ;D;D

Kommentarer

  • ladylala säger:

    Värk mäts inte i kilo.....

    2010-01-05 | 03:18:37
  • Albin säger:

    nemen, tack på upplysningen!!

    2010-01-05 | 14:36:34

Kommentera inlägget här: