OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

Villa tottebo ;)

Kategori: Sweden

slutade 13.15, satt i bibblan och pluggade lite turism ;)
åkt inte till Åre halv fyra med unni och elina på bussen, kom in till åre och ser att jc har stängt, inser att min ekonomi 2010 kommer att överleva, men inte mitt liv däremot;)
började 17.00 på tottebo, var även tre andra praktikanter, tvåer och treor ;)
det var typ 100-120 gäster varav två pm, jag och en till, Qim hade ett av dem, på 40 personer ;)
det var Styrelsen av Aftonbladet,hihi men det viste vi inte innan, vilket var ganska tur ;)

men det gick bra, bättre än vanligt!! synd bara att jag är klar med servering a, annars hade jag nog höjt mig där (om det nu var möjligt;)

tog 23.10 bussen hem och fick åka ända till kv, slapp gå!!
nu ska jag diska så jag slipper allt imorgon, börjar fem imorgon med ;)

god natt ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: