OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

13 DAGAR KVAR!! :D

Kategori: Sweden

underbart att det bara är 14 dagar kvar ;)) ska bli så skönt att slippa källarvägen, även fast man visserligen kommer längta tillbaka till tiden här med alla ;)

varit i Åre igår och hade hotell, var helt okej ;) 
sen så lyckades jag skicka hem halv A klassen, jag sa att vi inte hade nån dryckeskunskap och det hade vi inte heller, utan nån projetredovisning, så tekninskt sätt så var det inte mitt fel att de drog slutsattsen att vi slutade, men kul hade vi efter det ;))

igår kväll åt vi i järngänget tacos extra hot!! var hur starkt som bara den, man borde ha druckit vatten till det, men det gjorde man ju inte ;) trevligt hade vi och sommaren började planeras ;)

idag var soft dag, började 11 och hade två lektioner, slutade två och då drog jag och julia på en joggingtur runt tossön, träningsvärken är enorm!!
sen så gick vi fattiga studenter till ica och köpte blodpudding till middag, 4 kronors middag blev det!! underbart gott var det!! ;)

nu ska jag packa klart inför stockholm som jag flyger till imorgon ;) 
sen så skulle vi bo på hotellet som pappa jobbar på, men det visar sig vara fullbokat så vi får ev bo i konferansen, tur att det bara är en natt ;) 

På Lördag blir det Ef introduktionsmöte inför the U.S. hoppas även att jag får reda på min familj och lite mer sånt ;))
åker hem på em och stannar hemma till söndag kväll, då åker jag tillbaka hitt till kv och gör sista perioden! då är det knappt 8 skoldagar kvar ;)  

Xoxo

Kommentarer

  • julia säger:

    haha blodpudding är riktig highfashion middag de ju! ;D

    2010-05-28 | 23:24:44

Kommentera inlägget här: