OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

86 dagar kvar!! :D

Kategori: Sweden

15 Augusti bär det av, tennessee, USA!! :D
sen så stannar jag 267 dagar och kommer tbx den 10 Juni ;))

fick mitt visum underlag idag, så nu är det bara att söka visum och det var ju inte bara ett moment direkt, får börja med att fixa nytt pass imorgon ;) 

har även varit ute och gått idag med mina kära vänner, tre dagen i rad nu ;) men nu sitter vi och äter glass med varma jordgubbar, mumma ;)) 

hade även natinella idag, speaking och imorgon blir det matte, sen så slutar jag elva, skönt!! ;)
sen så har jag bara del ett kvar men det blir vecka 22 ;)

nu ska jag skriva klart min Lag och rätt arbete och kollar klart på alla svensson svenssin avsnitt ;))
ihelgen hoppas jag på solväder och inge regn!! sen nästa helg blir det stockholm!! ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här: