OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

Ef avresemöte ;))

Kategori: Sweden

var i stockholm ihelgen på avresemöte, även fast det det är hela sommaren kvar ;)
alla som skulle åka var där med sina föräldrar, var ute i en aula på kungsholmens gymnasium i fyra timmar ;)
kanske inte låter så kul, men fick jätte mkt om resen, om hur det var där, familjen, skolan och sen så var det tio retunier där, såna som har vart iväg och kommit hem, de berättade jätte många historier och deras rese osv ;)
så nu längtar jag som bara den!! bara lite nervöst.

åkte hem på lördag em och på söndag var jag hemma halva dagen, extra klippte lite gräs och la en ny slinga till Mladen ;)) sen var det morsdagsmiddag på borka med mamma, pappa och mormor och morfar ;) kul att träffa erik, elida och elin med ;) hoppas på en sommar där!! men det är nog inte värt att hoppas för mkt är jag rädd :P

tog tåget upp från ljusdal och iom att inte tågen går upp till åre längre så fick jag ta bussen, fast matilda och felicia kom och överraskade mig ;)) så det blev en kul bussresa, satt nog halva resan och skrattade ;))

nu har vart ute och joggat, slutade med att jag och matilda hade lerkrig, hela vi var leriga sen ;))
ska skriva klart dryckes arbetet tills imorgon, plugga matte till nationella på torsdag, göra klart en samhällsuppgift om moderaterna och sen är det bara hotell,- drycket,-och turistprov kvar innan SOMMARLOV!! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: