OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

MADRID - world 39

Kategori: Sweden

hallå alla bloggläsare, ni är ju så många menar jag ;)

var hem i helgen och överraskade la famliy, var riktigt kul!!! kommer aldrig glömma deras miner ;)
men valde iaf fel helg att åka hem på, pappa höll på att riva i källaren så det blev arbetslägar, men fick köra fyr hjuling med all sten å det var kul ;) men det skadar inte att hjälp till ibland ;))
åkte tillbaka på söndag med matilda, var hem till hennne innan osv.
på tåget upp träffade vi nått tågfreak som viste allt om alla tåg, sjöar runt spåren och när konsum stängde ialla byar man åkte igenom,  jag och matilda satt där och skrattade iaf ;)

jobbade på skistars personalfest igår kväll med hampus, riktigt lyckat blev det ;)
han och jag hade hand om all mat, skit kul!!

idag var det nationella i engelska, gick helt okej ;)
fast det var ganska svårt:(  efter det åkte vi intill stan och shoppade loss, blev lite skor och lite kläder.
sen så åt vi på donken, tog faktiskt två hamburgare ;) är fortfarande mätt ;)
kollade på lite longboard med, men hittade ingen som passade :( så det blir nog från junkyard och hollywood ändå ;)

måste bara bestämma mig vilken av dessa, sen är det bara att övertala mamma, även fast jag köper den själv, men mammor ni vet ;);)

MADRID LINES 38 STANDARD LONGBOARD      MADRID WORLD 39 PIMPED LONGBOARD

imorgon har vi en efterlängtad sovmorgon, börjar elva;) så ska läsa lite alice i underlandet först, måste vara utläst tills på tisdag ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: