OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

060910 - Labor day

Kategori: Sweden

Klev upp vid tio och då var famljen hos deras farfar, förutom jag, flavia och christopher.

Pratade med morfar på skype några gånger, han fick övertala mig några gånger över att han verkligen ska vara med i amerikanska män som hatar kvinnor, så nästa vecka skulle han och hans kompis ner till stockholm och prova kläder, aningen häftigt!! ;)

Sen så pratade jag med mina kära och saknade vänner från åre, fick lite hemlängtan då :P
Christopher var med lite och pratade också och han såg fram emot att träffa dom om de kommer över :)

Och efter dom så blev det dags för mamma att logga in på skype, så då pratade jag med henne en timme ;)

Sen så åkte christopher till sin flickvän och jag å flavia spelade basket och badade sen, vädret idag här var jätte härligt och varmt!! Så det var skönt med lite badning ;)

Vid fyra kom familjen hem och då sa sherry att det skulle komma förbi lite folk på mat, så då tänkte ju jag en familj typ men sen så började massa folk ramla in här, alla kom med mat och det blev ett stort knytkalas, var typ 30 stycken här ;)

Nu blir det sängen och ladda inför morgondagens skola ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: