OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

200910

Kategori: Sweden

3 månader kvar till 17 och 15 kvar till 18 ;)

Var såklart iskolan idag och denna vecka är det homecoming week och då är det ett tema varje dag som man helst ska följa. Idag var temat Pj, pyjamas.

Jag har dock ingen pyjamas så jag skippade det idag, sa att jag inte hade någon pyjamas, vilket jag inte har. Sen i skolan så trodde inte folk på mig när jag sa att jag inte hade någon, det var tydligen självklart att alla 16 åriga killar sov i pyjamas :p

Sista lektionen så har jag keyboardning och idag hade vi en ny lärare, hon var helt okej men efter att jag sa att jag var från Sverige så började hon att bokstavera ”svåra” ord till mig ungefär som om jag inte kunde stava, sen så frågade hon hela tiden mig om jag hängde med osv. Hela klassen började att skratta åt henne för att hon trodde jag var knäpp typ. Då sa hon, tänk er själv att komma ända från Switzerland och nu försöka prata Engelska. Då brast klassen ut i ett skratt och nån sa, han är från Sverige och han förstår Engelska. Lärare kom då fram till mig och sa jätte sakta, DO YOU UNDERSTAND ME?? 
Trodde hon jag var från månen lr?

Efter skolan så åkte vi hem i den amerikanska gula skolbussen.
Åt middag, Lasagne – färdig från frysen såklart ;)

Vid sex så gick jag och la mig, skulle ta en powernap men vaknade upp nu klockan tio ;)
Så nu kan jag inte sova, så då blir det att läsa lite i boken ;)

Kommentarer

  • mam o pap säger:

    kul fröken du fått;)

    2010-09-21 | 07:13:37

Kommentera inlägget här: