OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

260910

Kategori: Sweden

Söndag idag och det brukar innebära att jag har vart i kyrkan, men inte idag!
För idag så var det endast för riktiga kristna dvs inte mig som är kristen på ett papper (som de säger om mig och flavia) men tror inte lika mycket på gud som dom här.

Så var hemma idag och hade lite lugnt, låg ute i solen och tog ett bad osv ;)

Sen så åt vi lunch när familjen kom hem.
Vi åt Hamburgbröd med amerikansk köttfärssås i och lökringar till, det var riktigt gott ;)

Vid tre så åkte vi till ”Chuck E Cheese's” restaurang med en spelhall i för barn. var hur mycket folk där och barn överallt. Var även vanligt att man hade sitt födelsekalas där, vilket vi hade iom att macy fyllde fem i tisdags ;) så alla hennes kompisar och föräldrar kom, så då åt vi pizza och hade presentöppning där samt gjorde alla roliga spel mm.

Jag och flavia gick även till target och köpte tvåan i Millienium serien, så nu har jag börjat läsa den och Flavia har börjat läsa ettan ;)

Nu blir det sängen och tagga inför en ny vecka i USA :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: