OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

270910

Kategori: Sweden

Normal skoldag idag dvs inga dekorerade korridorer eller med cheerleadingstjejer i ;)

Nu är det bara två veckor kvar till denna termin är slut, vilket innebär att det bara är tre terminer kvar här! Imorse så kändes det tungt och min hemlängtans period var här då han tycker allt är värdelös och finns inget bra med USA! Men så fort första lektionen är över (vilket är teater) så känns det mycket bättre, då är det som igång igen och allt var bra och underbart!!!

Helgerna är just nu värst, man gör inte så mycket och gör att man får tid över vilket går till att bli irriterad och uttråkad. Fast nu till helgen ska vi till Nashville med våran nya trailer och helgen efter ska vi till arkansas, så det är bra att man är igång 24-7 och ingen tid över att tänk negativt.

Men nu ska jag inte se tillbaka för mycket på denna helg för då kommer det väll tillbaka snart.

Efter skolan så åkte vi hem och det var endast 23 grader i luften, var underbart!! Solen var ändå framme och värmde så det var skönt!! Kom hem och bytte om och åt en banan, sen så gick jag ut på en joggingtur i det härliga vädret.

Kom hem och då hade Sherry gjort mat, Kyckling med pasta och ostsås.
Tror det var första gången hon vi inte åt något helt färdigt från frysen eller hämtmat ;)

Imorgon ska jag & flavia laga mat, så vi åkte med christopher till walmart och handladede lite varor efter det så åkte vi till sonic och jag bjöd på milkshake ;)
Sonic är typ som McDonald’s fast endast för bildar, så man åker in en parkeringsruta och beställer som i en Mc drive sen så kommer de ut med det som man beställt och personalen åker på rollerblades. Riktigt coolt tyckte jag och flavia såklart ;)

Nu ska jag börja med min nya bok, The girl who played with fire ;)

                              
                                                              Sonic  -  America's Drive in

                                     

Kommentarer


Kommentera inlägget här: