OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

290910

Kategori: Sweden

Onsdag, vilket innebär kyrkan och att ytligare vecka har gått, Min sjätte vecka här nu :D

Skolan som vanligt till 15.45 och sen så åkte vi hem, jag låg sen ute i solen och läste i min bok innan klockan blev sex och vi skulle till kyrkan. Jag och Flavia skulle med till en annan kyrka idag,en kompis kyrka som firade fem år och de bjöd på hamburgare från Sonic, så vi åkte det och åt tre hamburgare och firade deras fem årsdag.
Denna kyrkan var inriktad på oss yngre, så det började typ med massa bra musik och olika band som spelade, sen var det olika spel och ett lotteri där man kunde vinna $100 och Jullie från thailand vann dom ;)  sist av allt så var det såklart tårta!

Kom nyss hem klockan tio vilket är fem på morgonen i Sverige, så vem om inte morgonpigga morfar var inne på skype ;) pratade med han en liten stund innan han skulle iväg till Segersta och spela in hollywood film, förmodligen största filmen som någonsin gjorts i Sverige och han har en statist roll eller nått sånt i den, coooolt!!

Nu ska jag gå i säng och alla ni i Sverige glöm inte att växla in eller göra er av med alla 50 öringar som ni har kvar innan de är försvinner den 1 oktober!!! :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: