OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

020211 - Tennessee

Kategori: Sweden

Idag var min sista hel dag iskolan!! Hade vocab quiz i psychology och ett prov över 3 kapitel i US. government som det gick bäst hit tills på!!

Efter skolan har jag pluggat jätte mycket, är många uppgifter som jag måste göra eftersom att jag kommer missa göra dom i skolan och sen på måndag då ska de in och jag tänker inte ta med massa läxor till tennessee. Men nu har jag gjort alla och pluggat till ett  prov imorgon, gjort klart min baby mapp som ska in imorgon samt förberett till mina 4 vocab quiz på måndag samt 2 prov som jag kommer missa imorgon och fredag.

Har under kvällskvisten packat allt för imorgon samt svarat på ett mail från min trevliga serveringslärare.

Imorgon under 2nd block kommer sherry alltså checka ut mig från skolan, vid tolv så börjar vi åka mot nord östra tennessee till en "fjällort"  som heter gatlinburg och där ska vi bo i en stuga till söndag.

På fredag ska jag och flavia åka skidor medans de andra ska åka skriskor, på lördag ska vi till "byn" och shoppa, kolla på ett museum samt spela mini golf i djungeln. På söndag blir det ev. äventyrsbad och sen åker vi hem igen, kommer hem sent på söndag kväll och kommer inte blogga igen tills måndag efter skolan vilket blir tisdag fm för er hemma i sverige.

Tar ett break nu efter 6 månaders daglig bloggning!!

Kommentarer

  • mam o pap säger:

    Ha en härlig skidweekend:) ta de lugnt i backen!

    2011-02-03 | 21:27:13

Kommentera inlägget här: