OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

080211

Kategori: Sweden

Idag blev det äntligen en hel dag iskolan och jag hade jätte mycke make up work från förra veckan att göra samt att vi skulle jobba ikapp från igår då vi gick hem från skolan. Men det gick bra och har lite kvar tills imorgon. 

 Efter psychology, family dynamics, us government och engelska så åkte jag hem som vanligt, det var soligt väder och all snö var borta från igår! Vi har ikväll ätit majsstuving, potatisbullar med ketchup, grillad skinka och potatismos! den americanska vardagsmaten är vädfigt intressant ibland!! det är lite som en smörgårdsbord med olika rätter.  Nu ikväll skulle jag ha pluggat lite mer än vad jag gjorde men har vart med christopher och flavia ist eftersom att vi det kommer komma snö imorgon och det är 95% chans att vi har snö imorgon vid 11 och 100% vid 1 och då blir det bara halvdag. Men jag hoppas att det redan börjar snöa under morgonen och slippa halv dagar! Men på torsdag är det fortfarande 100% chans att vi har snö hela dagen och är nästan helt säkert på ingen skolan, på fredag är det 80% och ev. skola. 

Nu ska jag göra lite plugg om jag har psychology prov imorgon. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: