OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

100211 - ännu mera snö

Kategori: Sweden

Jag har nu mera lediga dagar än skoldagar!!

Måndag, gick 5 min. sen slutade vi halv nio.
Tisdag, Heldag!
Onsdag, sluatade 11.30
Torsdag, Ledig!!
Fredag, Ledig!!

Var ledig idag pga. all snö som kom igår och är kvar idag. Och även imorgon är alla kommunskolor stängde.
De privata skolorna går som vanligt eller som SBEC börjar 1 timme senare, så flavia och christopher får iaf lite sovmorgon. 

Idag sov jag till nio, sen åt jag frukost, städade mitt badrum och sen duschade. Pratade sedan med mormor och morfar som hade snöstorm. Lite senare kom mamma och pappa hem med och då skickade de över bilder från deras thailand resa, lite annorlunda bilder det från dom jag tar här ;) men nästa vecka säger dom att vi ska få upp mot 25 grader och det kommer ju bli skönt! synd bara att inte våran pool fungerar.

På eftermiddagen var vi ute i snön tills solen gick i moln och det blev kalt eftersom vi endast hade t-shirt :)
resten av dagen pluggade jag och har nästan gjort klart allt make up work som jag fick i tisdags från förra veckan och det hur mycket som hellet och sen har vi jätte mycket läxor som de gav oss eftersom att de vet att vi inte kommer att ha skola samt att vi inte kan göra nått prov så har man det framförr sig med!!

Till middag åt vi potatisgräng, "jul"skinka, ris och beskvier. Nu ikväll har michaela åkt till sin mamma och christopher, flavia och jag bestämde oss för att åka och kolla in några affärer, kom hem med ett par shorts som kanske kommer passa bra nästa vecka, om inte så är det ju dags för florida snart!! ;)

Kom hem nu vid nio och ska kolla på en film med christopher innan han har skola imorgon och jag blir ensam hemma, ska då passa på att baka en brunpepparkaka!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: