OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

110211

Kategori: Sweden

Idag var jag ledig igen eftersom att det är snö och is kvar ute på vägarna. Men de andra i familjen gick i skolan eftersom att de går på en privat skola och kan bestämma själv om att ha öppet eller inte.

Klev upp vid tio och åt frukost medans våran städerska kom och börjadade tvätta osv. Själv så läste jag ett tag tills jag kom att jag skulle skicka iväg några mail till Åre om min vår, så nu är det gjort!

Vid tre så ringde skype, då var det lindgrens som var hemma hos oss på backa på 50 års middag. pratade med olov mest medans georg hoppade in och påminnde mig att isen var slut, det var lite kaos nu när inte jag var hemma å styrde upp läget ;);)
efter att karin hade försökt att få hem mig så kom malory förbi och ville ha med oss på en middagsrunda, och självklart hängde vi med! Vi var även runt på några affärer för att hitta en present till malory's kompis som är gravid och har sin baby shower imorgon (baby shower är som en svensexa fast innan man föder)

Efter att hittat en bra present så åkte vi till cici's pizza som är en pizzabuffe-restaurang för 35sek då man äter hur mycket man vill av typ 10 olika sorters pizzor, sen här i usa så är det alltid refill på drickan, får ett glas och sen fyllar man själv på när man vill!

Under kvällen var det även tänkte att vi skulle åka bowla med christopher, men det är fullt! det finns 35 banor och det var ändå 45minuter väntetid. Vi åkte ist hem och har sen dess lyssnat på Spotify.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: