OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

010111 - 2011 (:

Kategori: Sweden

Känner att detta år kommer bli jätte bra, halva tiden här har nu gått, 5 Månader och det är 5 månader kvar och under den resterade tiden  här ska jag både till Tennessee och åkta skidor, sen till New York city och Californien samt Florida. Sen hemresa den 3 Juni och resten av sommaren följer förhoppninsvis med mycket jobb! I Augusti blir det Åre igen och även jobba På Stockholm open under hösten med skolan, så det kommer bli jätte kul!
Låter som att mitt år är ganska vällplanerat tycker jag, med det är bra ;)

Idag har jag och Christopher vart runt till olika affärer och fixat lite, jag var på target och spenderade mitt presentkort från mitt födelsedag, köpte ett nytt sängsätt. Inte det roligaste man kan använda ett presentkort på men det var nödvändigt!!
Vi var sedan hem till Christophers Gammel mormor, 92 år. Hon bor i ett jätte fint hus påväg mot Memphis.

När vi kom hem hade Sherry åkte på bb för att jobba kväll, så vi andra åt middag -Pasta med tomatsås och köttfärs, nästan som svensk spagetti köttfärssås var det.

Nu ikväll har jag sammanställt min ekonomi från första året av USA, och det ser bra ut. Alla timmarna på en surströmmings inläggning kanske inte var så tokiga ändå ;)
Sen har jag och Christopher kollat på House.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Gott Nytt ar!!!

    Vi har tillgang till ett tuggummisegt internet pa detta paradis. Tog 20 min att komma in pa bloggen.

    Men vi njuter av lugnet har. vi kunde lasa ditt mail men ej svara pa det, de funkar kanske battre en annan dag. puss o kram vi alskar dig!!!!!!!

    2011-01-03 | 03:57:49
  • Albin säger:

    Hej på er! vad härligt ní har det, hoppas internet funkar bättre senare eller när kommer ni till nästa hotell?

    Ha det bra, Älskar er!

    2011-01-03 | 07:25:07

Kommentera inlägget här: