OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

060111

Kategori: Sweden

Nu när skolan har börjat igen så går dagarna jätte fort, det bara springer iväg!!
Skolan var som vanligt, hade ett test på tio ord i psychology och det gick bra, tyvärr så var inte ordet psychology med och det vore ju bra om man kunde stava kursen man har, men får jobba på det.

famil Dy, och US Gov. gick bra dom med, alla klasser jag har denna termin är mycket svårare än förra året, måste plugga så fort jag har en stund över. Men det är bra för då blir man inte uttråkad!  

På Engelskan så har vi börjat läsa ett berättelse som vi sedan pratar om osv. det är ganska kul.
När jag kom hem så hade sherry och Carly kommit hem från sjukhuset, det hade gått bra. Det var nått fel som hon var född med och de viste om det.

Efter middagen, Hemma gjorda hamburgare och lökringar så har jag pluggat inför ett psychology prov imorgon samt ätit lite av all min 600 gram choklad.

Imorgon är det fredag och till helgen ska vi kanske få snö.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: