OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

080111

Kategori: Sweden

Efter en underbar sovmorgon imorse så pratade jag med mormor och morfar på skype och kollade igenom lite nyheter på ht och aftonbladet osv. Ibland vet jag nästan mer av de som händer hemma än de hemma gör;)

På eftermiddagen har jag gått igenom hälften av min hög med läxor, högen minskar!
Till middag åt vi fiskbullar, mormors flundror smakar mycket bättre!!
Nu ikväll har en kompis till Flavia kommit över och vi har kollat på film och spelat ett jätte roligt spel hela kvällen.

Kollade även min andra skolmail idag, har fått lite mail från några gamla lärare som undrar hur jag har det, det är alltid trevligt ;) Nu ska jag ta tag i min harry potter bok så jag blir klar med den snart!!
God natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: