OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

110111 - Långhelg

Kategori: Sweden

Jaa, Idag hade jag då ännu en "snödag" även fast det var inte var nån mycket snö kvar och det var varken snö eller is på vägarna, men ändå så beslutade man att stänga skolorna i denna kommun. Men De andra barnens skola som är en privat skola bestämmer själv om man stänger eller inte, så SBEC öppnade klockan 10 imorse för att vara säktra på att det är borta om det skulle vara nått på morgonen kvar från natten. 

Så jag har varit hemma idag med Michaela och Macy, men de har mest varit ute i snön och lekte osv. Jag har läst Harry Potter, försökt att ringa morfar på skype utan resultat, sen har jag kollat på Stockholm - Arlanda, de som för var min tråkigaste del i det programet har nu nästan kommit till toppen, delen då människorna står i terminal fems ankomsthall för att snart är det jag som kommer igenom de snygga glasdörrarna!! :D:D

vid två kom Sherry hem och då hade jag precis blivit klar med lite plocking i köket så då blev hon glad.
resten av eftermiddagen kollade vi på nått tv program och pratade lite. Sen när Christopher kom hem så kollade vi på fongarna på fortet, han fattade inte så mycket av gåtorna som jag förövrigt är mycket bra på!! men han tyckte att de olika cellerna var jätte roliga!!

Till middag åt vi tacos och sen ikväll har jag pluggat inför lite proc och quiz till imorgon sen har en kompis till sherry varit hitt och hon har också en utbytesstudent så vi träffades och hade en rolig stund! Har även försökt ringa mamma och pappa i thailand, det gick inte så bra men vi lyckades med sms litegrann iaf.

Nu blir det sängen efter långhelg och sen är det bara tre dagar i skolan innan det blir 3 dagars helg!!

Kommentarer

  • mam o pap säger:

    vi svarade ju pa ditt sms och sen har vi mailat nu.

    puss o kram

    vi alskar dig och saknar dig har i Thai.

    2011-01-12 | 05:53:19

Kommentera inlägget här: