OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

130111

Kategori: Sweden

Idag har det varit en lika hård dag i skolan, två prov och 1 vocab test. gick helt okej på dom båda.
kylan ligger kvar över southaven och det är lika kallt, idag var det is på vägen utanför skolan och då stog det en rektor på varje ställe och varnade så ingen skulle halka, jag har svårt att tänka mig att en rektor i svergie skulle varna för is på en väg ;)

När vi kom hem så har vi ättit pizza, sherry har vart med barnen på olika aktiviteter och darrian har åkte till oxford där han ska börja jobba igen. Jag och pluggat med christopher, I US government ska jag lära mig usa's preamble, det är denna text; We the people of the United States in order to form a more perfect union, establish justice, insure domestick tranquility, provide for the commen defense, promote the general welfare and secure the blessing of liberty to ourself and posterity, do ordain and establish this constitution for the United States of America. 

Nu ska jag kolla igenom mina ord i psychology som jag också har tills imorgon, sen blir det ett avsnitt av sthlm - arn innan det blir en tidig kväll!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: