OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

140111 - Fredag!

Kategori: Sweden

äntligen fredag!! denna vecka har varit så otroligt lång även fast det bara vart tre skoldagar och ledig två dagar pga snödagar. Men det har vart en tuff vecka men undergång och uppgång, så det känns skönt att det är fredag och helg nu! Iskolan så hade jag min preamble som jag skrev ner och den fick jag ett A på och sen hade jag ett läxförhör på psychology med men där gick det inte lika bra :(

Nu när vi kom hem så har vi ätit middag, pommes och kyckling nuggets! Sen var jag och christopher på kroger med flavia för att hon skulle fixa nått till ett skolprojekt. Sen när vi kom hem så har vi kollat på film och umgås, jag har även ätit upp alla mina 5 påsar med skumtomtar, så nu har jag bara resten av allt julgodis kvar ;)

Michaela har åkte till sin mamma över helgen och på Måndag då är vi ledig för att det är en helgdag på måndag, så nu är det långhelg som väntar med mycket inplanerat! ;)

Kommentarer

  • Ellinore Sånge säger:

    Eller hur, fredag är den dagen man längtar efter!

    2011-01-15 | 06:28:12
    Bloggadress: http://ellies.blogg.se/

Kommentera inlägget här: