OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

150111

Kategori: Sweden

Sovmorgon!! Finns det något bättre att göra en lördag morgon!?
Efter frukost pratade jag med Mormor och Morfar på skype och även måns kickade in där ;)

Mot eftermiddagen så kom Sherrys syster över och hälsade på, jag och Christopher spelade ett spel med henne, medan darrian och barnen åkte iväg på ett födelsekalas, Sherry hade jobbat natt och sov därför hos sin mormor.
När vi hade spelat klart så åkte Chrisopher till sin pappa för helgen och helt plötsligt var jag och Flavia ensam, Detta hem är nästan som en tågstation ;) 

Jag passade på när det var lungt att gå igenom alla mina papper inför mina prov på tisdag, jag har ett i US. government och ett i psykology ;) 

Vid sex så började familjen rulla in här och då var det dags för mig och flavia att åkte iväg på middag med några kompisar, vi åkte till applebee's som är en americansk restaurang där vi mötes upp med lite folk från min skola. 
Efter att vi ätit hos mätta så drog vi halva gänget på bio, vi såg the dilemma. var lite dryg och lång film, men mot slutet så blev det riktigt bra!!

Kom hem vi elva och nu blir det sängen för att imorgon bitte prata med mamma och pappa på andra sidan jorden i thailand :D 
             
             Applebee's

Kommentarer

  • mam o pap säger:

    Hejsan



    Har kommer en halsning fran andra sidan klotet, vi ar 13 timmar fore dig:)

    puss o kram

    mam o pap

    2011-01-17 | 03:13:14

Kommentera inlägget här: