OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

260111

Kategori: Sweden

Imorse skjusade christopher mig till skolan för att han var ledig idag eftersom att han nu ikväll är på en konser i s ödra mississippi med några kompisar och åkte under dagen, så jag fick några minuters sovmorgon imorse tack vare det!

Först på pshychologyn så redovisade jag min power point och eftersom jag är så grym på power point så fick jag 100% på Family dynamics hade vi prov och sen kollade vi på en dokumentär med den amerikanska olle waller, Pam hete hon.

Under Us government jobbade vi i grupper med olika uppgifter och sedan fick vi summera olika artiklar om government. Efter lunch där jag åt mina två toast bröd med skinka och ost mellan så var det dags för engelska och där fick vi en essay att skriva tills på fredag, fick 1 milion dollar som vi ska köpa minst 10 saker med och sen ska vi skriva om det, inte så jätte svårt men det är många krav på vad man får köpa, endast 1 sak av varje vara, måste vara en pris som man hittar på internet och massa mer restriktioner på det. så vi fick vara i datasalen idag och hitta alla saker osv.

När vi slutat och jag kommer ut till bussarna så är det jätte härligt väder och solen skiner, var nästan som att sommaren var här, jag gick hem i t-shirt iaf och önskade att solen stannade!

Nu ikväll skulle jag vart i kyrkan men jag har två prov och 1 vocab quiz imorgon samt att jag måste göra min essay för att få 5 poäng extra om jag lämnar in imorgon! skulle ju vara lite kul att ha 105% i betyg :D Jag stannade iaf hemma från kyrkan och åt lite mat jag hittade i kylen!

Nu är jag äntligen klar med allt och har kollat lite på American idol ett tag med sherry, men jag höll på att somna så nu ska jag sova!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: