OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

160111

Kategori: Sweden

klev upp extra tidigt imorse för att prata med mamma och pappa, eftersom att dom nu är 13 timmar framför mig så blir det lite problem att ha kontakten, men det gick bra. vi hann med en lite stund på skype, men vi ska prova igen imorgon!  ;)

Resten av dagen har jag vart med flavia och sen har jag pluggat, tänka sig vad smart jag kommer bli!

Vid två kom en kompis och hämtade upp mig, vi åkte hem till en annan kompis som hade födelsedag i fredags och vi firade då 18 års dagen idag. vi var först där ett tag och åt tårta sen åkte vi iväg och kollade på när malory åkte skirsskor i en timme i en jätte stor ishall! mot kvällen åkte vi till en country american restaurant och åt middag, det var verkligen country food där och jätte gott var det med!

efter att sen har åkt runt och kollat på allt möjligt så hamnade vi på starbucks innan vi sedan åkte hem och nu vid nio så ska kolla på solsidan och sen sova!! ;)  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: