OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

210111 - Hjärn projekt!

Kategori: Sweden

Idag fredag så var det ingen skola pga att det snöade igår och vägarna var imorse isiga och för halva för att köra på, så de stängde alla skolor i kommunen och runt om memphis! De vuxna jobbade och de små barna var hos olika kompisar, så vi ungdomar var hemma. Själv tog jag en härliga sovmorgon, duschade och åt frukost.

Runt tolv så hade solen kommit fram och den värmde på riktigt ordentligt, så jag och flavia gick på en promenad med en av hundarna som följde med! När vi kom hem så bestämmde vi oss för att plocka ut allt skräp och skit som var i bilen, fyllde två kassar med skräp och saker som skulle in i huset!!
 
När jag kom in så ringde mormor och morfar på skype, det var trevligt att prata lite med dom! de sa att målarna hemma på backa började bli klar, så det ska bli kul när mamma och pappa kommer hem och skickar över lite kort!
På eftermiddagen kom våran städerska över, hon tvättade kläder, städade vårat "lekrum" här på övervåningen samt badrumet!! tur man städtjänst ;)
Jag har ett projekt i min psychology klass, där man ska göra en hjärna med alla dess delar för att se få "extra poäng som kan hjälpa en i slutet på kursen att komma upp en extra nivå eller om man redan har 100 så kan man få 105, vilket kan ju vara kul! Så jag och flavia åkte med en annan kompis från min skola som kan en hel del om att skapa saker och vad man ska ha osv. Fick lite hjälp med det vilket var jätte bra!!
Vi stannade även till på wal mart för att äta lunch på subway, gott gott var det!

När vi kom hem så har jag fixat med denna hjärna, det tog en hel del att få ihop den men ett ett litet tag med lim överallt så blev del klar!

till middag åt vi pizza och sen har sherry och darrian åkt ut på middag tillsammans, sen så har christopher åkte på en sleep over med våran grupp i kyrkan, men jag och flavia stannade hemma för vi har en annan sleep over med EF imorgon tills söndag!

Nu ikväll har jag och Flavia spelat spel och jag ska nu sova efter att ha kollat på skavlan med stieg larssons bror, det var riktigt bra!!


Hjärnan från sidan.



Och delarn från ovan av den enorma jätte hjärnan!! ;)

Kommentarer

  • carine säger:

    Snyggt jobbat,såg verkligen proffsigt ut.idag har jag grävt fram mina skidor och tagit en kort tur i solen.kram

    2011-01-23 | 11:32:12
  • mam o pap säger:

    vilken spannande hjarna, bra jobbat!!

    2011-01-23 | 13:57:14

Kommentera inlägget här: