OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

230111

Kategori: Sweden

Klockan sju imorse så väckte de oss för att då skulle vi åka till McDonalds för att äta frukost, så då var det bara att plåga sig upp och sätta sig i bilen! Efter att vi vart där ett tag började våra värdfamiljer att hämta upp oss, sherry kom till mig och flavia. Då var det bara att säga adjö till alla och denna gångs ef träff var över!

När vi kom hem så hade man hunnit blivit lite pigg och nästan inte alls trött, vilken var bra för att jag hade bestämmt träff med mamma och pappa på skype! De är nu inne på sin fjärde vecka i thailand och har en vecka kvar innan de kommer hem till sverige igen, så jag pratade med dem ett tag och sedan med mormor och morfar!
Efter att ha ätit lite frukost så gick jag och la mig. Somnade vid elva och nu vaknade jag upp klockan sex på kvällen!!
Jag känner mig fortfarande lite trött och seg men vi får se hur det går att sova ikväll!

Nu har jag ätit middag med flavia, Köttbullar i korvbröd hade familjen ätit som nu är i kyrkan! har även kollat på solsidan, jätte bra är det!! synd att det är så kort bara!!
Efter att sovit bort halva dagen måste jag nu plugga inför mina 4 prov och 2 ord quiz imorgon, så jag har att göra ikväll!!

ps. kolla in gårdagen, gjorde inlägget nyss ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: