OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

240111

Kategori: Sweden

Idag var det min första Måndag i skolans since innan jul! Vi har haft snödagar och vart ledig varje måndag detta år, men denna vecka hoppas jag blir en hel vecka så jag slipper gå i lördagsskola eller extra i Maj!

På Psychology så lämnade jag in min hjärn project modell, fick inge omdöme på den än men läraren log, sedan hade vi ett test i den klassen, det gick riktigt bra för mina förutsättningar!
Under Family dynamics hade vi ett till prov, gick inte lika bra men det var okej!

På lektionen innan lunch när jag hade US government så fortsatte lärarna våra trycka på med prov, hade först ett open book quiz som det såklart då gick jätte bra på! sen efter det hade vi ett prov på tre kapitel och det gick det grymt på med!

Efter lunch på Engelskan hade vi dagens sista prov, det var på en berättelse vi har läst under några veckor och detta var del två, det tog hela lektionen och när vi var klar hade vi 15 ord som han testade oss på!

Nu ikväll har vi ätit kinamat, jag har tvättat och sen tagit det lungt efter dagens storm tills på onsdag då de nästa prov är. Imorgon har jag tack o lov bara ett 10 ord i psychology som jag har pluggat på ikväll medans kollat på fångarna på fortet!



Kommentarer

  • Anonym säger:

    det verkar var riktigt korigt med prov! men man kan bara gora sitt basta mer kan ingen begara.

    kanner vi dig ratt sa har du ocksa gjort ditt basta. puss o kram \ mamma o pappa

    2011-01-25 | 13:06:53
  • Albin säger:

    Tack för vykorten som kom idag!

    ha det bra den sista veckan ;)

    2011-01-26 | 05:20:59

Kommentera inlägget här: