OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

270111

Kategori: Sweden

Idag var det lite lungt i skolan, hade BARA ett prov och ett quiz, gick inte så jätte bra! läraren hade byt ut alla ord och betydelser till andra ord som betyder samma sak, men det hjälper ju inte alla mig!! jaja, livet går på ändå.

Solen stannade även idag, var så härligt när kylan är borta och man kan ha t-shirt igen.
Efter skolan så har jag skrivit klart mitt engelska papper tills imorgon, det slutade på 4 sidor och jag tyckte själv att det är helt okej. Har även pratat lite med tove i alla pluggning, vi är båda stressade studenter kom jag fram till ;) Jag har även två ord quiz imrogon samt en hög med läxor jag måste göra klart!!

Nu har iaf flavia varit upp hit och läst mitt paper och rättat lite, vann säkert några procet på henne! men dom kan jag behöva så det är bra!
Måste gå till säng nu så jag orkar upp för imorgon och sista dagen innan helg då jag inte ska plugga någonting alls!!!!! prata med mamma och pappa ska jag iaf då de kommer hem :)

Kommentarer

  • tove säger:

    men snart äru hemma och då är de lov, så då är vi inte stressade människor som är vakna olika tider på dygnet heller! :)

    2011-01-30 | 19:29:50

Kommentera inlägget här: