OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

280111

Kategori: Sweden

Äntligen fredag, denna vecka har vart den första hel veckan på denna termin och den har gått jätte snabbt men vart lång ändå med mycket plugg!!

Hade mina två sista vocab quiz på psychologyn samt engelskan, 100 på dem båda :D
Lämnade även in min essay på engelskan där jag spenderar 1 million dollar på en dag, jag köpte följande; hus i åre, helicopter, volvo, I pad, 50 ft båt, en resaturang i oslo, vattenskoter, snowboard sen hade jag 100'000 kvar och dom skängte jag bort till cancer fonden!

Idag var det jätte bra väder som tidigare dagar, tog en promenad i shorts och t-shirt när jag kom hem eftersom flavia är hos en kompis, christopher hos sin pappa och michaela hos mamman, sen jobbar sherry natt! Så det är ganska lungt här hemma! Har ikväll kollar på lite mer om allt med ikea osv. sen har jag kollat på bibliotekstjuven som jag tyckte var bra men det var ändå jätte dåligt, bara tråkiga sakar in den.
Nu är jag jätte trött efter veckan och ser fram emot min sovmorgon imorgon!!!! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: