OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

33 dagar kvar ;)

Kategori: Sweden

33 dagar kvar till sommarlov och bara 19 skoldagar kvar ;)) underbart!!

ihelgen var första helgen på länge som jag var ledig hela helgen, det var oxå underbar
+ att vädret var som en sommardag!! åkte longboard och låg på gräsmatten hela helgen typ ;))

igår kom till felicia tillbaka så vi, matilda & thomas gick på stekhuset och åt oss tjocka, men gott var det.
sen på kvällen bestämmde vi oss för att kolla på en skräckfilm,  minnns inte vad den hete men den var ganska bra och läskig, så när vi skulle sova så fick vi kolla på madagaska innan, så man fick nått annat i huvudet ;) sen själva natten var ganska dryg men mysig :P

nu har vädret slagit om helt, det har typ snöat hela dagen och nu vräker det ner i regn, men men imorgon bär det av hemåt ;) lite synd bara att säsongstågen har slutat gått, så måste in till stan först vilket innebär två timmar på buss :(

sen på onsdag måste jag kliva upp typ sex, ska till tandläkaren och få dubbelspår ;) så jag kommer nog somna där i den där stolen ;)) efter det ska äntligen fikan bli av med tove ;)) 

På torsdag  blir det gökotta, följer min och pensionärernas tradition ;)) 15 året i rad tror jag ;))
hoppas även tove pallar sig upp!!

fick även ett sommarjobb idag, tre veckor på borka som vaktmästare/turistguide ;))
nu väntas vara två svar till, hoppas stark på dem!!! :)
sen så har jag  ju lite extra pop upp, två bröllop och en personalfest än så länge ;)

nu måste jag skriva klar mitt bokreferat om alice i underlandet, sen plugga kalv- och fisk fond och sen packa klart ;))
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: