OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

200211

Kategori: Sweden


Pratade med mamma och pappa imorse medans familjen var i kyrkan, alltid lika härligt att prata av sig lite ;)
Efter att pappa hade åkte till stocholm för en veckas jobb så kollade jag på solsidan och det blir ju verkligen bara bättre och bättre tycker jag, efter att ha sett 5 min på big brother så hade jag bestämt mig att det var inget jag vill lägga min dyrbara usa tid på att see! 

Istället gick jag och flavia på en promenad i den varma solen som skiner så skönt! Vi bestämde oss för att hitta området som ligger på andra sidan en liten skog på baksidan av våran trädgård. Efter mycket letande så hittade vi ett tomt område med vägar överallt och el samt vatten stolpar som stack upp överallt. Men det var inge hus där med välplanerat var det ;) så vi gick igenom skogen och kom fram på baksidan av vårat hus, det var kul!   

På eftermiddagen skrev jag klart ett psychology project, pluggade till fyra kaptels prov imorgon på us government, sen har jag 10 ord i quiz på psychology! :)

Vid sex åkte vi till kyrkan för en timmes prat och nu har vi ätit köttbullar med tomatsås i korvbröd! det är faktiskt riktigt gott! ;)

Har nu pluggat det sista och ska nu sova för upp tidigt imorgon! ;)
Idag är det tio månader kvar tills jag fyller 18år!! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: