OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

Jon Olsson Invitational

Kategori: Sweden

jaa, är inte detta en händelserik vecka så säg!

var meningen att tano och felicia skulle gästblogga igår men internet dog så det sket sig ;)
men hoppas på det en annan gång ;)

började halv nio imorse och slutade halv fyra, ganska trött nu, kke lägga mig itid ikväll.
fick även reda på om jag hade varit hemma idag så skulle jag fått kört en porsche, pappa körde upp en från sthlm som det skulle bytas däck på, och sen ner igen på söndag, men jag får väll klara mig ;P

är även JOi, Jon Olsson Invitational i åre, hopptävling men jag sitter här och måste göra en Eu inlämning tills imorgon, men varför stå där och fryssa när man kan vara inne i värmen :P

tycker även att det är lite weird att en land som island kan påverka nästan hela världens flyg,
sjukt att en vulkan kan påverka så mycket att hela norra europas luftrum är avstängt ;) men jag håller mig på marken ändå så ;)

nu ska jag ta och kolla lite tv å läsa Alica i underlandet ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: