OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

190810

Kategori: Sweden

Dag 2

Har varit ensam nästan hela dagen, börjar inte skolan förts imorgon ;)

Vid två kom macy och sherry hem, sedan kom min ef representant hitt och hämtade upp mig för att åka till skolan och göra registrering och välja vilka ämnen jag ville läsa, blev typ algebra, geometri, engelska, läran huvudet, pe, data textning , the goverment of US sen så var det några fler som jag inte minns, men får schemat imorgon, så får se då ;)

 

Kom hem och pratade med mamma och morfar på telefon, märkte då att jag hade bränt 350 kronor på två dagar via telefonsamtal och sms, så nu har jag aktiverat mitt nya sim kort, som är lite biligare ;) numret  kommer imorgon ;)  

 

Efter det åkte vi och handlade mat och sen vidare till några vänner  till familjen, som också hade en utbytesstudent från thailand. Där åt vi god mat och spelade nått spel ;)

Kom hem nyss, så nu har jag och chris spelat spel och jag har lärt mig skolans dress code, så inga shorts I morgon, trots att det  är 35 grader ute och stekhet!!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: