OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

220810

Kategori: Sweden

Sov fram till nio och åt frukost i andra sittningen, var tio stycken så då blev det två sittningar ;)
Packade ihop och for hem, sherry körde fel så jag fick se hela Mississippi tror jag ;)

När vi kom hem så åkte jag och Christopher till walmart och handlade lite, han skulle ha en tv bänk och jag köpte solkräm, tyckte de var smart efter gårdagen bränning ;)
Inne på walmart så började Christopher skratta och kollar på min tshirt,( borka tshirt med so fucking royal texten) sen så tyckte han att den var lite väll odiskret och sa att jag borde inte ha den allt för mycket speciellt inte iskolan, skulle isf inte få ha den med dresscoden osv, den hade ett oacceptabelt budskap bla bla.

Kom hem och monterade bänken och spelade skipbo med flavia och Michaela, bjöd även på djungelvrål men de kollade på det och sa- lakris med salt runt?? Är det sånt ni äter där borta??
Flavia slickade på det och tyckte det var det sämsta godiset hon hade sett, så jag åt upp påsen själv ;)

Nu har vi ätit o´meal = gröt i färdiga portioner med tillsatser och smaker som jordgubb, äppel, apelsin osv ;)

Imorgon blir det andra dagen iskolan och yttligare en dag att åka skolbuss ;)  

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Djungelvrålen blir nog populära;)

    2010-08-23 | 07:21:39
  • mam o pap säger:

    Inte så smart drag att att Borka t-shirt kanske å definitivt inte i skolan:)

    2010-08-23 | 07:25:35

Kommentera inlägget här: