OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

230810

Kategori: Sweden

klev upp sju, duschade, åt frukost och gjorde mina sandwiches till lunch, åkte till skolan med sherry, micheala och flavia.
De andra barna går på ett annat high school SBEC och de har skoluniform btw

skolan börjar 8,25 am och vi var framme redan kvart i sju och då får man inte gå in i skolan utan tio i öppnas dörrarna och då får man inte gå ditt man har lektion och vänta utan man måste gå in i p.e hall = idrottshall och vänta där tills klockan ringer ut, 1 ringning då får de som ska till hall A gå och 2 ringningar de som har hall B osv, så skolan är som uppbyggd på fyra hallar i diagonala riktningar. hade teater, idrott, keyboarding och sen skulle jag ha allgebra men under keyboarding lektionen så fick jag typ en blankett som är infylld med Albin Ullmark och sen stod det att jag skulle omedelbart infinna mig hos Miss. Boone, så jag tog min lapp och gick till the main office, på vägen ditt så kommer det fram en kvinna oc frågar vart mr är påväg, sen så ser hon lappen och säger att jag skynda mig på, så jag nikade på och gick vidare. framme hos miss bonne så var det mitt bytte till yearbook  det handlade, så jag bytte från allgebra till yearbook, och då hade redan den lektion börjat och jag ville ju inte ha allgebra igen så jag fick ha keyboardning igen alltså i tre timmar satt jag och lärde mig att hitta tangenterna osv, fick typ huvudvärk efter två timmar men nu så tror jag att jag kan hitta varje bokstav utan att titta och använda händerna rätt, tur att det bara är 7 veckor kvar på denna period och jag har detta varje dag så ;)

efter skolan så åkte jag, flavia och micheala hem och hade vattenkrig typ och jag gick barfota på asfalten så nu har jag typ blåsor underfötterna och der värker så fort jag går ;(

vid sex så åkte jag och flavia till steak and shake med tre senior från skolan och en till junior fran frankfurt, de ville veta mer om våra länder och oss, så då bjöd de oss på middag, anning osvensk tyckte jag men trevligt hade vi så på fredag ska de visa oss nått annat bra matställe och sen så ska vi gå på american football ;)) 

nu ska jag spela lite skipbo med Christopher tror jag och sen blir det sängen ;))


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: