OneYearAbroad

Albin Ullmark- One year in Mississippi USA

280810

Kategori: Sweden

nå så har jag äntligen lite tid över att lägga in bilder på allt här, prioriterar ju inte direkt att sitta vid datan hela året jag är här så ;)

Pimberton Cove


Köket ;)

köket ;)

poolen ;)
the backyard, poolen ;)



Desoto Central High School heter skolan jag går på ;)


.. och den ser ut så här, är uppbygd på fyra hallar A,b, c, d och ett stor idrottshall ;)


från skolan så åker jag i denna buss och den var enbart spännande första dagen, nu är det bara jobbigt och varmt att åka i den ;)


skolans symbol är en jaguar och färgerna är lila och gult, så det finns överallt!! ;)




halva hall b.


Where Jaguars come to feed, the cafeteria ;)



 





ett av alla klassrum, alla ser typ lika ut ;)


idrottsssalen ;)






och en jaguar såklart ;))



avslutar med en brandpost ;))

nu blir det Memphis med Flavia och Loreen ;)





Kommentarer

  • mam o pap säger:

    kul med lite bilder:)

    2010-08-29 | 15:23:50
  • julia säger:

    aaaaaaa albin! :D hoppas du har det riktigt bra! ser hur fint som helst ut :D

    2010-08-29 | 16:46:50
  • Albin säger:

    aww Julia, har det jätte bra men saknar min granne Julia!! ;)

    2010-08-30 | 05:01:27

Kommentera inlägget här: